lunes, 24 de octubre de 2011

8ª Sessió d'Alfabetització Digital

En aquesta sessió hem expossat tots els articles treballats tant per el nostre grup, com per tots els altres companys/es. Reconec que ha estat una classe interessant on hem tingut l'oportunitat de donar el nostra punt de vista o opinió envers a diferents temes.

La exposició del nostre article, l'hem repartit entre la meva companya Arantxa i jo. Ella ha començat fent una introducció a l'autora del nostre article, l'Alejandra Bosco, doctora en filosofía i ciències en la Universitat de Barcelona. Seguidament, la meva companya, ha introduït la nostra definició sobre el concepte d'educació per poder treballar el nostre article, partint de dues vessants.

A continuació, he seguiit amb l'exposició explicant als meus companys de què tractava el nostre article. He començat fent una definició del Clic i de les seves funcions principals, i seguidament he destacat les seves característiques principals, aixi com els aspectes negatius d'aquest programa.


He volgut recalcar que per molt d'èxit que hagi tingut aquest programa informàtic en les nostres escoles, l'autora té una opinió totalment diferent; ja que creu que es tracta d'un joc poc constructiu on els infants no aprenen, nomès es dediquen a jugar.

També he volgut centrar-me en les causes de l'èxit del Clic, i finalment en la nostra experiència envers a aquest programa; on he especificat que tenim una opinió molt semblant a la de l'autora.

Aquesta sessió també m'ha ajudat a adquirir molts coneixements sobre els diferents articles que han expossat els nosstres companys/es en relació a les TIC de l'educació.
L'únic que m'agradaria afegir, és que hagués estat bé disposar d'un altre sessió per realitzar aquestes exposicions, ja que les últimes que s'han representat han estat breus per falta de temps.

No hay comentarios:

Publicar un comentario