lunes, 24 de octubre de 2011

6ª Sessió d'Alfabetització Digital

Avui no he pogut assitir a classe, degut a un problema familiar que se m'ha presentat. Encara així, he estat en permanent contacte amb les meves companyes de grup, que m'han informat de les tasques que s'han realitzat a la sessió d'avui.

M'han informat dels diferents passos que haviem de seguir per elaborar l'exposició i blog d'aquest article:

- En primer lloc, fer una petita introducció de l'autora del nostre article, Alejandra Bosco.
- En sego
n lloc, elaborar una definició d'educació relacionada amb el nostre article
- En tercer lloc, realitzar un resum sobre l'article
- I finalment, explicar la nostra experiència entorn al que diu el nostre article, el Clic

En principi, totes ja hem llegit la lectura, per tant hem acordat posar-nos en martxa amb la informació que aportarem totes i cadascuna de nosaltres al moodle. Conec a les meves companyes i he treballat molts cops amb elles, per aquest motiu estic segura de que entre totes elaborarem un bon treball amb l'objectiu de que la resta de companys/es comprenguin el   significat del nostre article.

Per últim, dir que com no he pogut assitir a classe, i em sento en deuda amb les meves companyes, he assumit tota la responsabilitat en realitzar l'exposició del nostre article a classe.

No hay comentarios:

Publicar un comentario