martes, 4 de octubre de 2011

4ª Sessió d'Alfabetització Digital

Aquesta quarta sessió de l'assignatura, ha estat molt pràctica i interessant ja que ens hem dedicat a desenvolupar l'activitat: partint de la nostra experiència.

La meva companya Cristina i jo, hem portat tot el material necessari per realitzar l'activitat guardat en un llàpis de memòria. Ha estat curiós veure la tría que ha fet tant pel que fa a la cançó, com la imatge, com el seu própi text. Primer hem discutit sobre l'organització de la nostra presentació i una vegada hem arribat a un acord, ens hem posat en martxa amb el programa Movie Maker.

He de reconèixer que he utilitzat abans aquest programa, i no fa gaire temps. El vaig utilitzar per fer un reportatge de fotografies amb música i lletra, per l'aniversari d'una amiga. És per aquest motiu, que no m'ha resultat difícil adaptar-me a aquesta activitat.

Encara que una persona tingui aprenentatges sobre determinades matèries, és veritat que mai parem d'aprendre. Que quan creus que ho saps tot, adquireixes nous aprenentatges. Això és exactament el que m'ha passat a mi amb el Movie Maker. Avui he aprés a realitzar un montatje molt variat, on la meva companya i jo hem barrejat cançons, opinions i imatges.

Un cop més, me'n adono que amb la pràctica dels nostres aprenentatges és com més s'aprén. I això és el que hem de transmetre als nostre infants el dia de demà.

No hay comentarios:

Publicar un comentario