viernes, 20 de enero de 2012

21ª Sessió d'Alfabetització Digital

En aquesta última sessió de l'assignatura, abans de les vacances de Nadal, hem realitzat l'exposició sobre l'anàlisi de les TIC en l'escola CEIP Barrufet, en el nostre cas.

Penso que hem aconseguit realitzar una bona exposició, on les imatges de la nostra presentació de Power Point deixava clar i reflexat tot allò que estàvem explicant als nostres companys/es sobre la nostra experiència amb les TIC a l'escola CEIP Barrufet.



Personalment, crec que el meu objectiu de no utilitzar cap suport (paper) per guiar-me durant l'exposició, l'he superat ja que el resum que tenia per fer la presentació, l'he deixat a la meva carpeta. És algo que m'havia proposat i volia aconseguir, perquè d'alguna manera em dona la seguretat que no tinc normalment, i he de reconèixer que no he necessitat aquest supor en cap moment. M'ha servit per aprendre i crèixer com a persona, ja que em crea una satisfacció personal el fet de presentar una infomació sense un paper i calmant els nervis que tinc normalment.

Per un altre banda, ha estat molt interessant escoltar les experiències dels meus companys/es a altres escoles, ja que ens permet el fet de comparar i veure la filosofia i metodologia que utilitzen amb les TIC en les diferents escoles de Barcelona.

No hay comentarios:

Publicar un comentario