lunes, 16 de enero de 2012

17ª Sessió d'Alfabetització Digital

Aquesta sessió l'hem dedicat a plasmar el nostre treball sobre com treballar mitjançant les TIC, l'autonomia dels infants. Així, hem exposat als nostres companys/es els diferents i variats programes que hem treballat durant les anteriors sessions, que pensem que d'una manera enriquidora, ajuden al nen/a a desenvolupar la seva autonomia; en aquest cas, sobretot mitjançant el dibuix.

Ens hem preparat bastant aquesta exposició, i per aquest motiu penso que el resultat ha estat satisfactori. Hem intentat simplificar la informació i sobretot ser precisses en el que voliem fer entendre als nostres companys acompanyades per les imatges que visualitzàven d'alguna manera el que explicàvem, i penso que ho hem aconseguit.
Personalment, sóc una noia bastant tímida i em poso bastant nerviosa a l'hora d'exposar, però he de reconèixer que el fet de dominar bastant aquest tema (perque me l'he preparat bé) m'ha ajudat a saber-me desenvolupar de manera correcta (en relació a altres cops). No obstant això, sé que encara em falta molt per millorar, ja que mai deixem d'aprendre i d'avançar a la vida.

M'ha agradat també el fet de conèixer les diferents propostes dels meus companys/es, perque ens va molt bé per tenir més coneixements sobre les TIC per poder aplicar-les en un futur com a mestra d'educació Infantil.

No hay comentarios:

Publicar un comentario