jueves, 24 de noviembre de 2011

14ª Sessió d'Alfabetització Digital

Aquesta sessió ha estat  centrada, un altre cop, en el programa informàtic Photoshop, ja que ens ofereix un ampli abanic de recursos i oportunitats que encara no coneixem detalladament.

Amb una sola fotografia pertinent al retrat de la meva companya, hem construït una espècie de marc amb tres imatges amb perspectives diferents. M'ha costat una mica seguir el fil, com a tota la classe en general, però finalment he aconseguit el resultat que ens demanava la mestra. 

He de reconèixer que el Photoshop és un instrument que em resulta difícil d'entendre i d'utilitzar, a que com he dit abans conté un ampli i inacabable abanic d'opcions i recursos, i a vegades reulta caòtic. Encara així, m'agrada molt practicar amb aquest programa informàtic que desde sempre m'ha cridat molt l'atenció, i encara que no entenc exactament quina es la seva relació amb l'educació Infantil, a mi personalment, em serveix per adquirir més coneixements sobre les TIC fins al punt que en un futur les sàpiga utilitzar sense cap tipus de dificultat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario